معرفی سایت سیستم همکاری در فروش با سایت فایل سل*حتما بخوانید خیلی خوبه*
جدیدترین مطالب
لینک های وب





خوب امروز هم با یک معرفی سایت دیگر در خدمت شما هستیم ، امروز با سایت فایل سل برای کسب درآمد قراره آشنا بشویم.

شما می توانید با این سایت ، فروشگاه خود را ساخته و با سیستم های همکاری در فروش فایل های فروشگاه یا فایلهای فروشگاه های دیگران یا به صورت سیستم فروش فایلهای خود کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از همکاری در فروش فایل سل

*امکانات سایت فایل سل:(به نظر من هر کی میخواد با سیستم های همکاری در فروش کار کنه فایل سل عالیه)

 

*امکان پرداخت اینترنتی

ارائه درگاه پرداخت اینترنتی برای مشتریان شما جهت خرید فایل توسط تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

*سیستم پشتیبانی مشتریان

ارائه بستر پشتیبانی مشتریان و ارتباط متمرکز بصورت سیستم حرفه ای پرسش و پاسخ

*میزبانی (Host)

میزبانی فروشگاه و فایل های شما تا حجم 5000MB و پهنای باند نامحدود به معنی فروش نامحدود فایل برای شماست

*گزارش فروش و مالی

ارائه گزارش فروش و لیست خرید ها به همراه گزارش جزئیات گردش مالی فروشگاه

*فروشگاه فایل

فروشگاه مستقل و آدرس اختصاصی yourname.sellfile.ir با تمامی امکانات مورد نیاز فروش فایل ارائه می شود.

*تعرفه خدمات

تمام سرویس ها از شروع ثبت نام تا لحظه فروش رایگان است هز زمان شما فروش فایل داشته باشید 20% کارمزد بابت هر فروش دریافت می کنیم ، هدف ما فروش و درآمد بیشتر شماست

*درباره فایل سل بیشتر بدانید:

"فایل سل" فروشگاه ساز اینترنتی است که یک فروشگاه اختصاصی با مدیریت کامل به شما ارائه می کند ، این فروشگاه قابلیت دسته بندی و ایجاد محصول دارد و اجازه اپلود فایل های مجاز و قانونی شما جهت فروش را می دهد بدین ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی می شوید و می توانید فایل های ارزشمند خود را برای عرضه به خریداران ارائه کنید ، همه کارها در سایت فایل سل انجام می شود و شما نیاز به هیچ دانش فنی یا تهیه ملزومات اولیه ندارید.

نکته (حتما بخوانید) : دوستان بنده از این سیستم استفاده کردم و خداروشکر خیلی هم راضی هستم و چند سال هم سابقه دارد و اینکه به بنده هم پرداختی دارد و خیالتون خلاصه راحت چون این سیستم نسبت به سیستم های جدید خیلی خوب می باشد.

برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید

filesell


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب درآمدکسب و کارهمکاری در فروشفایل سلفایلفروشگاه اینترنتیفروش فایل

تاريخ : پنج شنبه 18 آذر 1395 | 1:3 | نویسنده : ATH |

 

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش

 

خوب کاربران عزیز،جدیدا بخشی به وبسایت اضافه شده که معرفی سایتها و وبسایت ها می باشد.این بخش شامل کسب درآمد اینترنتی از سایت معرفی شده،خدمات و... می باشد.
در زیر نیز اولین معرفی سایت در وبسایت "بانک درآمد" را می خواهیم معرفی کنیم.
*سیستم همکاری در فروش ای تی ال 24 یکی از بزرگترین سیستم های همکاری در فروش حال حاضر در ایران می باشد که هر قشر جامه از دانش آموز گرفته تا دانشجو از آقا و خانم گرفته می توانند کسب درآمد کنند،این سایت کار خود را از سال 1394 شروع کرده است.
شما می توانید به دو صورت در این سایت کسب درآمد کنید:
1.بازاریابی برای سایت
2.فروش فایل و کسب درآمد
برای هر کدام باید اول ثبت نام در سایت کرد.
البته کسانی که بازاریابی می کنند نیاز به اطلاعاتی ندارند و راحت تر می باشد ولی برای کسانی که فروش فایل انجام می دهند به اطلاعات زیر نیز نیاز دارید:
کد ملی ، کد پستی ، شماره تلفن و آدرس محل سکونت
این موارد را برای کسانی می باشد که کتاب ها و... کسانی که حق کپی رایت را دارا می باشد و شما آنها را پخش کرده اید و برای همین نیاز به اطلاعات شما دارد.
*بخش بازاریابی سایت
اگر شما دارای وبلاگ یا سایت هستید، می توانید با لینک های عضویت را در وبلاگ یا سایت قرار داده و اینکه هر کی از لینک شما وارد سایت شده و چیزی را دانلود کرده بازاریابی کرده و کسب درآمد می کنید.
*زیر مجموعه گیری
شما می توانید با لینک عضویت از طریق پنل کاربری خود لینک را پخش کرده و کسب درآمد کنید و هرکی از لینک شما عضو سایت شده و زیرمجموعه شما می شود و اگر درآمدی داشته باشد 5 درصد از درآمد زیرمجموعه را می گیرید.
*فروش فایل
-هرگز هرگز و هرگز از کتاب های دیگران که حق پخش ندارند را در فروشگاه فایل قرار ندهید این فروشگاه اگر ببینید درجا حساب را می بنندد.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب درآمددرآمد با سیستم همکاری در فروشهمکاری در فروشکسب درآمد با همکاری در فروشسایتetlirسل یومعرفی سایت همکاری در فروش

تاريخ : شنبه 13 آذر 1395 | 13:23 | نویسنده : ATH |

کسب درآمد با فروش شارژ

خوب ایندفعه هم باز با یک روش کسب درآمد به نوعی دیگر با شما همراه هستیم و فقط برای شروع یک سوال از شما می پرسم اون هم این است:
-آیا شما کسی رو می شناسید که موبایل نداشته باشد؟
-چند نفر رو می شناسید بالای یک سیم کارت داشته باشند و از هر چندتاش استفاده کنند؟
در ایران شاید ندانید با جمعیت 80 میلیون نفری اش چیزی حدود 60 میلیون سیم کارت فعال در کشور موجود می باشد که یعنی در حال استفاده است.
خوب اگر دقت کنید فروش شارژ نیز به سیم کارت یا اپراتور بستگی دارد و وقتی ما می بینیم در کشور ما 60 میلیون سیم کارت فعال موجود می باشد پس چرا ما توی کسب و کار با فروش شارژ نزنیم.جالبی اینکار این است که شما می توانید بدون یک ریالی هزینه (بدون سرمایه) کار خود را شروع کنید در این روش فروشگاهی رو معرفی می کنم که بدون هزینه برای شما فروشگاه ایجاد کرده و می توانید از آن کسب درآمد رو اغاز کنید.
*این فروشگاه ها ایرانی هستند پس نگران پرداختی ها و کسب درآمد از این فروشگاه ها نباشید.
www.chargereseller.com
charge.com1000
شما می توانید با ایجاد فروشگاه بصورت رایگان و فروش شارژ به دیگران یا دوستان یا اقوام و فامیل سود خوبی کنید که من یک مقدار توضیح درباره ای سود آن در پایین می گویم:
سود شارژ 1000 تومانی : 20 تومان
سود شارژ 2000 تومانی : 50 تومان
سود شارژ 5000 تومانی : 100 تومان
سود شارژ 10000 تومانی : 200 تومان
اما شاید یک سوال برایتان پیش بیایید که ای بابا این که سودش کمه پس برای چی فروشگاه بزنم اما باید در نظر داشته باشید که اول کار اینطوری هست و سخت است اگر یکم کار کنید و قوی اش کنید و توی سرچ هم رده اش بیاید بالا دیگر به راحتی خود ماهی چند صد هزار تومان درآمد کسب کنید.
فکر کنید با جا افتادتون توی اینترنت و مردم سفارشها زیاد می شود 1000 نفر,2000 نفر,5000 نفر و 10000 نفر و همینطور بیشتر و بیشتر و سودهی بیشتر برای شما و کسب درامد عالی از این راه. جالب تر اینجاست که این فروشگاه شارژ های یکی یا دو تا اپراتور رو نمی فروشد بلکه چهار تا اپراتور را می فروشد پس یعنی نگران چیزی نباشید.تازه به غیر از فروش شارژ سیم کارت نیز می توانید با لینک ها و بنرهای زیرمجموعه گیری نیز 5 درصد از درآمد زیرمجموعه خود را کسب کنید,البته کسانی که می خواهند فروشگاه خود نیز رده اش بالا و فروش شارژ اش بیشتر شود سعی کنند در بین فامیل و دوستان و.. آن را تبلیغ کنند.


موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب و کارکسب درآمد با فروش شارژشارژ1000chargeتجارت

تاريخ : پنج شنبه 11 آذر 1395 | 2:41 | نویسنده : ATH |
صفحه قبل 1 صفحه بعد